Nowa kampania Sokołów: Smak zaczyna się od mięsa!

Wystartowała nasza rewolucyjna kampania marketingowa pod hasłem "Smak zaczyna się od mięsa". To humorystyczna i pełna emocji opowieść o tym, jak kluczowy dla doskonałego smaku jest wybór mięsa i wędlin z dobrego, sprawdzonego źródła, jakim jest Sokołów.

Twarzą naszej kampanii jest Pascal Brodnicki – znany kucharz i pasjonat dobrego jedzenia. W dwóch premierowych spotach reklamowych, z przymrużeniem oka, opowiadamy o tajemnicy wyjątkowego smaku naszych produktów. To mięso najwyższej jakości, pochodzące od sprawdzonych rolników, którzy dbają o najwyższy standard hodowli i przechodzące rygorystyczną kontrolę jakości, aby spełniać nasze najwyższe standardy.

"Smak zaczyna się od mięsa, a kończy się niezapomnianym grillem, magicznymi świętami czy wyjątkową imprezą" – podkreśla nowa kampania, która będzie towarzyszyć nam przez cały nadchodzący rok. Chcemy pokazać, że dobre mięso to nie tylko fundament smacznych dań, ale również emocje które towarzyszą nam przy wspólnym stole.

Start kampanii zbiegł się z odświeżeniem naszego logo oraz rebrandingiem opakowań, które już teraz można znaleźć na sklepowych półkach. To kolejny krok w rozwoju marki Sokołów, która niezmiennie stawia na najwyższą jakość i zaufanie konsumentów.

Naszym sekretem jest mięso! Tylko najlepsze mięso może być bazą pod wyjątkowe wędliny, dania gotowe i konserwy Sokołów, które od lat goszczą na Państwa stołach.

Zapraszamy do śledzenia naszej kampanii i odkrywania smaku, który zaczyna się właśnie od produktów z Sokołowa!