Sokołów doceniony w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail”

25 października 2021 r. zostały ogłoszone wyniki prestiżowego konkursu konsumenckiego „Złote Innowacje FMCG & Retail” – wydarzenia wyróżniającego najbardziej wartościowe innowacyjności w sektorze produktów szybkozbywalnych i w handlu detalicznym. Organizatorem konkursu jest wydawca miesięcznika „Hurt i Detal”. Sokołów ze swoimi produktami znalazł się wśród zwycięzców konkursu.

„Złote Innowacje FMCG & Retail” to jeden z największych na krajowym rynku konkursów konsumenckich. Wyłania najbardziej innowacyjne produkty FMCG i rozwiązania Retail. Nagradzane są produkty i usługi, które w ostatnim roku rewolucjonizowały podejście do zakupów, uatrakcyjniały rynek spożywczy oraz (poprzez innowacyjność) bezpośrednio wpływały na zachowania konsumentów.

Główną nagrodą w konkursie jest prestiżowa statuetka Złota Innowacja. O wyborze laureatów zadecydowali konsumenci (w badaniu internetowym) oraz specjalnie wybrane jury, składające się z ekspertów z branży FMCG i retail.

Do konkursu zostało zgłoszonych ponad 220 innowacyjnych produktów w kategoriach FMCG i ponad 40 innowacyjnych produktów i rozwiązań dla handlu w kategoriach Retail. W gronie laureatów tegorocznej edycji konkursu znalazły się dwa produkty Sokołowa:

• Grillowe „Wygodne w Drogę!” zdobyły I miejsce (statuetka Złota Innowacja) w grupie „Odpowiedź na potrzeby”;
• Szynka z ziarnami zdobyła II miejsce (wyróżnienie) w grupie „Smak”.

Wyróżnione produkty – Grillowe „Wygodne w Drogę!” i Szynka z ziarnami – łączą w sobie bogactwo smaku i aromatu, wysoką jakość oraz uniwersalne przeznaczenie kulinarne. Stanowią niewyczerpane źródło inspiracji, z którego śmiało mogą czerpać zarówno początkujący, jak i profesjonalni kucharze.
 

Sokołów doceniony w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail”